-
Μάθημα 1ο.
Μάθημα 2ο.
Μάθημα 3ο.
Μάθημα 4ο.
2.1 Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
2.2 Ταξινόμηση Λογισμικού Εφαρμογών
2.3 Ελεύθερο Λογισμικό - Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)Μάθημα 5ο.
Μάθημα 6ο.
5.1 Πρόβλημα και Υπολογιστής & 5.2 Ανάπτυξη Εφαρμογών
Μάθημα 7ο.
6.1 Γλώσσες και Εργαλεία Προγραμματισμού & 6.2 Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Μάθημα 8ο.
7.1 Προγραμματισμός εφαρμογών για φορητές συσκευές - AppInventor Φύλλο Εργασίας 1 (GuardDog)
Μάθημα 9ο.
7.1 Προγραμματισμός εφαρμογών για φορητές συσκευές - AppInventor Φύλλο Εργασίας 2 (FingerPainting)
Μάθημα 10ο.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός και δημιουργία Παιχνιδιών με το Περιβάλλον GameMaker (Flight OF Condor Game 1).
Μάθημα 11ο.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός και δημιουργία Παιχνιδιών με το Περιβάλλον GameMaker (Flight OF Condor Game 2).
Μάθημα 12ο.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός και δημιουργία Παιχνιδιών με το Περιβάλλον GameMaker (Flight OF Condor Game 3).
Μάθημα 13ο.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός GameMaker – Δημιουργία Παιχνιδιού EatFruits version 1Μάθημα 14ο.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός GameMaker – Δημιουργία Παιχνιδιού EatFruits version 2
Μάθημα 15ο.
Κεφάλαιο 8. Δίκτυα Υπολογιστών.Μάθημα 16ο.
Κατάλογος Μαθημάτων
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου